Regulamin
Regulamin Sklepu internetowego HalaRowerowa.pl
Właścicielem sklepu HalaRowerowa.pl jest firma Motor-Land Sp. j.
Regulamin sklepu internetowego www.halarowerowa.pl obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r. i ma zastosowanie do umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług zawieranych na odległość począwszy od 25 grudnia 2014 r.
Niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa a w szczególności:
- ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zmianami) dla transakcji zawieranych do 24 grudnia 2014r.
- ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827) dla transakcji zawieranych od 25 grudnia 2014 r.
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zmianami).
W przypadku niezgodności postanowień niniejszego regulaminu z przepisami ustaw pierwszeństwo mają ustawy.
- Sposoby składania zamówień
- Sklep internetowy HalaRowerowa prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Zamówienia są przyjmowane przez: stronę internetową www.halarowerowa.pl po zalogowaniu się w systemie do panelu klienta.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostaje automatycznie przesłane, w momencie jego złożenia, na adres e-mail klienta, podany przy rejestracji.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień bez podania imienia i nazwiska oraz pełnego adresu zamawiającego.
- Realizacja zamówień
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a firmą MOTOR-LAND następuje po nadaniu unikatowego numeru zamówienia przez system sklepu HalaRowerowa.pl, i sprawdzeniu danych adresowych przez pracowników sklepu.
- W przypadku braku jakichkolwiek towarów zamówionych przez Klienta w magazynie, Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem przez konsultantów o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia . Klient podejmuje wówczas decyzje o dalszej realizacji zamówienia (wydłużenie się czasu realizacji lub realizacji zamówienia w częściach), bądź rezygnacji z niego.
- Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał jako formę płatności "Odbiór osobisty" jest powiadamiany telefonicznie lub poprzez e-mail o numerze rezerwacji, na który powinien się powołać przy odbiorze towaru. Odbiór towaru odbywa się w magazynie firmy: ul. Wał Miedzeszyński 262, 04-792 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w sobotę w godzinach 9-15 ( w sezonie wiosenno-letnim).
- Towar przeznaczony do odbioru osobistego jest przetrzymywany w magazynie firmy, przez 7 dni od momentu powiadomienia, o którym mowa w pkt. 2 lit. C. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
- Rowery wysyłane są w wersji pudełkowej od producenta i wymagają skręcenia i wyregulowania. Istnieje możliwość wysłania roweru skręconego i wyregulowanego (w celach transportowych może być zdemontowane koło przednie, pedały oraz kierownica) za dodatkową dopłatą ujętą w cenniku wysyłek.
- Wysyłka
-
Wysyłka zamówionego towaru na terenie Polski realizowana jest poprzez firmę kurierską zgodnie z poniższym harmonogramem.
-
Realizacja potwierdzonego zamówienia:
poniedziałek - piątek do godziny 10.00,
wysyłka towaru w następnym dniu roboczym; -
sobota – niedziela dni świąteczne,
wysyłka towaru w najbliższy dzień roboczy.
-
Realizacja potwierdzonego zamówienia:
-
Kosz wysyłki:
Przy zakupie roweru za pośrednictwem sklepu internetowego wysyłka towaru na terenie Polski następuje na koszt kupującego.
Przy zakupie akcesoriów lub części wysyłka na terenie Polski - 50 zł brutto przy wpłacie na konto oraz 100 zł brutto przy wysyłce pobraniowej. - Wysyłka roweru skręconego i wyregulowanego to dodatkowy koszt 100 zł.
- Wysyłka zamówionego towaru poza terytorium Polski ustalana indywidualnie z Klientem.
- Sklep HalaRowerowa.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata. W celach transportowych może być zdemontowane koło przednie, pedały oraz kierownica.
- W przypadku promocji specjalnych okres wysyłki oraz ceny wysyłek mogą się różnić od powyższych.
- Ryzyko
- Ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem towaru spoczywa na nabywcy od chwili odbioru towaru z magazynu lub od przewoźnika, jeśli z jego usług nabywca zdecydował się korzystać.
- Płatności i ceny
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Przedstawiony asortyment w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
-
Podczas składania zamówienia Klient wybiera jedną z form płatności:
- Odbiór osobisty - Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w momencie odbierania go lub po zaksięgowaniu płatności przelewowej.
- Pobranie - zamówiony towar jest wysyłany kurierem, zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera w momencie odbioru towaru.
- Przelew - klient dokonuje przedpłaty na konto firmowe MOTOR-LAND. Wysyłka towaru odbywa się po zaksięgowaniu płatności przelewowej.
- Dane do przelewu: płatność w PLN.
- Do każdej paczki jest dołączany, w zależności od życzenia klienta, paragon lub faktura VAT, zawierające informacje na temat cen produktów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki.
- Zwrot towaru
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz.827) - zwaną dalej ustawą – Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (art.27 ustawy).
-
Do zachowania terminu określonego powyżej wystarczy przekazanie Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
- Osobiście w siedzibie firmy: Hala Rowerowa 04-792 Warszawa, ul. Wał Miedzeszyński 262.
- Wysłane listownie na adres: Hala Rowerowa 04-792 Warszawa, ul. Wał Miedzeszyński 262.
- W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: sklep@halarowerowa.pl.
- Mimo zachowania należytej staranności w ofercie HalaRowerowa.pl mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec sprzedawcy. W razie wątpliwości dotyczących oferty należy kontaktować się ze sprzedawcą, drogą telefoniczną lub e-mailową.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalono inaczej.
- Przelew za zwrócony towar nastąpi po odesłaniu przez klienta podpisanej faktury korygującej.
- Reklamacje
- W transakcjach zawieranych od 25 grudnia 2015 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w przepisach zawartych w Tytule XI Dział II – „rękojmia za wady” ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 ze zmianami).
- Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku uchybienia powyższego terminu ze strony Sprzedawcy uważa się, że żądanie Konsumenta jest uzasadnione.
- Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze.
- W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, klient winien zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego. W celu wszczęcia procedury reklamacyjnej klient zobowiązuje się niezwłocznie odesłać uszkodzony towar wraz z protokołem do sprzedawcy, po uprzednim jego powiadomieniu.
- Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń wobec sprzedawcy z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego towaru.
- W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, Kupujący winien niezwłocznie zawiadomić Sprzedającego.
- Do odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu niezgodności towaru z umową w transakcjach zawartych przed 25 grudnia 2014r. stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zmianami).
- Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku uchybienia powyższego terminu ze strony Sprzedawcy uważa się, że żądanie Konsumenta jest uzasadnione. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu (faktura VAT bądź paragon) wraz z towarem sprzedającemu. Reklamację należy zgłosić osobiście bądź pisemnie drogą pocztową.
- Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt sprzedającemu na swój koszt osobiście bądź drogą pocztową. W przypadku uznania reklamacji sprzedający zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę.
- Ochrona Danych Osobowych
-
W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO” informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych Użytkowników Sklepu HalaRowerowa.pl jest Motor-Land Tomasz Kuzior Zbigniew Hebda Sp.J. 05-092 Dziekanów Nowy ul. Kolejowa 362/364, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000188944, posługująca się adresem e-mail: sklep@motor-land.com.pl oraz numerami telefonu: 22 872 18 18
- W sprawach związanych z danymi prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: motor-land@com6.pl.
-
Administrator przetwarza dane osobowe w celach:
- świadczenia usługi prowadzenia konta Użytkownika w Sklepu HalaRowerowa.pl oraz udostępnienia możliwości składania zamówień w celu świadczenia usługi rezerwacji wybranych produktów. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- sprzedaży produktów oferowanych przez Sprzedawcę – podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – marketing własnych produktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną – wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy ze Spółką.
-
Odbiorcami danych osobowych będą:
- podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Spółki w celu obsługi Sklepu HalaRowerowa.pl, a także podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Spółki,
- podmioty świadczące usługi dostawy produktów,
- INIS sp. z o.o. - podmiot świadczący usługę Newsletter,
- PayU S.A. - podmiot świadczący usługi płatności on-line,
- PayPal (Europe) S.a r.l. & Cie, S.C.A – podmiot świadczący usługi płatności on-line,
- Santander Consumer Bank S.A. - podmiot świadczący usługę zakupów ratalnych,
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
- Klient posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania.
- Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Klient ma prawo do przenoszenia danych, w tym historii transakcji.
- W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego, każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator informuje także o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu na podstawie kodu pocztowego, kliknięć w banery umieszczone w mailach oraz decyzji podejmowanych na stronie w celu dopasowania oferty oraz skierowania odpowiednich newsletterów.
- Pliki do pobrania